Wednesday, May 23, 2012

Santai Time

Assalamualaikum pembuka kata...
ni nak cerita tentang hujung minggu saya yang menyeronokkan..
last week aku, mak dan adik aku pergi lepak rumah kakak sepupu dekat pd..
alang-alang rumah dia dah depan muzium tentera darat..
aku pun apa lagi memang teruja la nak pergi sana..
akhirnya memang pergi la..
bertolak dari rumah pagi..petang baru la pergi muzium tu..
erm..yang tak bestnya..adik aku tak bawa kamera..
arghhh..geram je..guna handphone jela ambil gambar..
semestinya tak berapa nak high resolution la..huhuuh..
apa-apa pun..ada la beberapa gambar yang aku sempat tangkap..
ni nak tunjuk gambarnya..
jeng..jeng..jeng..







pukul 5 petang muzium dah tutup..
lewat petang pula kami pergi pasar malam dekat Batu 4..
dah beli makanan, terus gerak pergi Teluk Kemang..
makan dekat sana..pergh..dah gelap kot masa sampai..tapi
kami tetap la duduk dekat sana dan makan sambil menikmati pandangan laut
subhanAllah..memang cantik dan indah ciptaanNYA..

esoknya pagi-pagi lagi dah pergi mandi laut..
tapi kejap sahaja sebabnya air dah makin surut..
huhuhu...tak syok sebab kejap sangat..
but the way, lunch time kami pergi PD Walk pula..
hehehe..jalan je kan..saja je nak tengok pekan PD, dah sampai kan..
erm..tak ada pun nak cari..
petang baru la bertolak balik rumah di Putrajaya..
wargh..penat tol drive tapi seronok..hehehe..
santai dan happening hujung minggu aku..

minggu depan hari sabtu nak pergi Melaka..
ada perasmian 'Green Day' di Dataran 1Malaysia, Klebang
anjuran Kementerian Sains, Teknologi & Inovasi (MOSTI)...
so..apa-apa nanti aku update lagi..
see yaa...
assalamualaikum.. :)

Created by
Iyads

No comments:

Post a Comment